23 Ekim 2012 Salı

Kırk Yıl Hatırlanacak Bir Hediye

Ürün Kodu: 055

Düğün, doğum ziyaretleri, bebek partileri gibi çeşitli organizasyonlar için hazırlanan kişiye özel hediye tasarımları artık ülkemizde de yoğun ilgi görüyor. Özellikle davetli sayısının kalabalık olduğu organizasyonlarda şeker kutularının yanında yakın aile dostları ve aile büyükleri için özel hediyeler hazırlanmaya başlandı. Bu bazen gümüş bir ayna, bazen şık bir şal olabiliyor, önemli olan hediyenin kişi için özel bir anlam ifade etmesi. 

Kendi düğünümde, Türk kahvesini çok seven teyzem için nikah şekerlerimi antika bir fincan içinde özel olarak paketleyip kendisine hediye etmiştim. Benim gibi porselen ve özellikle antika kahve fincanı seven herkes bu fikre bayılacak diye düşünüyorum. Seçtiğim kahve fincanlarının değerli ürünler olmasına özen gösteriyorum. Fotoğrafta gördüğünüz bu model Paşabahçe'ye ait bir kahve fincanı. Onu mağazadaki diğer fincanlardan ayıran, ince işçilikle elde boyanarak hazırlanan özel bir ürün olması.*

Küçük pembe çiçekler ile bahar dallarının resmedildiği kahve fincanı, Türk kahvesi keyfinize keyif katacak ince porseleni ile tiryakilerin memnuniyetini garantiliyor. 

Tüm hediyelik ürünlerimizde Pelit Pastanesi'nin badem şekerlerini kullanıyoruz.


*Antika özelliği içermediği için bu fincanın damgasını fotoğraflar arasına eklemedim, ancak antika değeri olan kahve fincanlarının damgalarını sizlerle ürün tanıtımları sırasında paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...