15 Eylül 2012 Cumartesi

Mutluluk Gözyaşları İçin İpek Mendillerimiz

Ürün Kodu: 023

Mutluluk gözyaşları için aile büyüklerine ipek mendiller hediye etmeye ne dersiniz? Mendillerimize bebeğinizin ismini, doğum tarihini hatta hediye edileceği kişinin adını işletebiliyoruz. Aslında bu fikri kendi düğünümde uygulamak istemiştim, ancak ne yazık ki o zamanlar bu kadar güzel mendilleri düğün koşuşturmam içinde bulamamıştım. Bence kişiye özel hediye seçme fikri çok etkileyici. Hem gerçekten, biraz hayal gücünün ve ince düşünmenin kime zararı dokunur ki? (Eşime :) )

Farklı kutu ve kurdele alternatifleri ile paketleme seçeneklerimiz mevcuttur. 
Bizi takip etmeye devam edin, benim gibi antika fikirlerden hoşlananlara daha pek çok süprizimiz olacak.




1 yorum:

Nihan dedi ki...

Merhaba bu ürününüzden siparis vermek istiyorum, konu ile ilgili mail attım size hızlı dönüş yaparsanız çok sevinirim. Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...