13 Aralık 2012 Perşembe

Noel Baba'dan Sürpriz Var!

Ürün Kodu: 073

Yılbaşı dekorasyonunuzun eksiklerini tamamlamaya devam ediyoruz. Çok seneler önce yurt dışında bir evin balkonunda görüp "Ben de istiyorummm!" diyerek dükkan dükkan gezinip ancak geçen sene bulabildiğim Noel Baba süsümün farklı boylarını, artık İstanbul'da yılbaşı ürünleri satan pek çok dükkanda bulmak mümkün. 
Hazır ürünleri satın alıp blogumda paylaşmayı sevmediğimi beni uzun süredir takip edenler iyi bilirler, fakat bu durumu İstanbul dışındaki takipçilerim için ara sıra bozuyorum. Zira farklı ürünler bulmakta ne kadar zorlandıklarını çok iyi biliyorum. 


Noel Baba'dan Süpriz Var! merdivenli Noel Baba çeşitlerinin piyasada bulabileceğiniz en büyük boyu (sadece Noel baba 90 cm, merdivenle beraber 180 cm'dir) artık Çocuklara Mucizeler'de mevcut! Benim onu bu kadar çok sevmemin sebebi de uzaktan bakıldığında çok güzel görünüyor olması.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...