22 Temmuz 2013 Pazartesi

Özgürlük Ağacı


Bu yazıya nereden başlayacağımı bilemedim. Günlerce, defalarca yazdım sildim, yazdım sildim, her yazacağım her yeni paylaşacağım şey bana saçma geldi. İşimi çok seviyorum ama bu kadar üzücü şeyler yaşanırken bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi davranılmasını anlayabilmem mümkün değil. 

Bu olaylarda tarafsız değilim. Özgürlük uğruna direnen herkesin tarafında, Ethem Sarısülük, Abdullah Cömert, Mehmet Ayvalıtaş, Mustafa Sarı, Medeni Yıldırım, İrfan Tuna, Ali İsmail Korkmaz can verirken, hala siz 1000 toplarsanız ben 1 milyon toplarım çağrısını yapmaya devam eden bölücü zihniyetin karşısındayım. İntikamcılığı, ötekileştirmeyi bir kenara bırakıp birbirimize saygı duyarak yaşamak çok mu zor? 

Karşımdakine kardeş diye koşarak, din, dil, cinsiyet ayrımcılığı yapmadan sıkıca sarılarak büyümeyi öğretti bana ailem. Keşke hala bu saflıkta, umutla, sevgiyle bakabilsek hayata...

 
Ürün Kodu: 130

İki ay önce bir ağaçla başlayan sessizlik sürecimi, umutların yeşermesi ve güzel hatıraların birikmesi dileği ile, yeni bir anı ağacı paylaşarak bozuyorum. Beyaz ve yeşil renklerde iki farklı modeli bulunan ferforje anı ağaçlarını, özellikle not kartlarınızı koyabileceğiniz kalpli tabağı ve vintage görünümü sebebiyle ben çok sevdim. 

Partinizin temasına uyumlu olarak farklı tasarımlarda not kartlarıyla sipariş verebileceğiniz Özgürlük Ağacı'mızın eni 31 boyu 36 cm.


Ürün Kodu: 131

 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...